Stichting Levensportret

Word een essentiële schakel in onze betekenisvolle missie en draag bij aan het volgende levensportret.

Compleet kosteloos
Iedereen verdient het om herinnerd te worden. Daarom bieden wij onze levensportretten volledig kosteloos aan. Zo kan iedereen zijn of haar verhaal vastleggen en een blijvende herinnering creëren voor de nabestaanden.

Wat kost het faciliteren van een levensportret?
De kosten voor een levensportret omvatten onder andere personeelskosten, kilometervergoedingen, kantoorkosten en investeringen in de verdere ontwikkeling van onze organisatie.

Omgerekend naar het aantal portretten dat wij realiseren, bedragen deze kosten €650 per portret.

Uw steun is nodig

Sinds onze oprichting op 1 maart 2023 hebben we al meer dan 400 levensportretten kunnen opnemen. We zijn er trots op dat we nog nooit 'nee' hebben hoeven zeggen. De vraag naar onze diensten groeit echter snel, en we verwachten in 2024 minstens 600 gezinnen te kunnen helpen.

Helaas vallen wij vaak buiten de criteria van fondsen en subsidies, bijvoorbeeld omdat wij er zijn voor álle ongeneeslijk zieken, wat vaak niet in lijn is met de statuten van veel fondsen. Hierdoor zijn we écht afhankelijk van uw hulp om ons belangrijke werk voort te zetten.

Hoe kunt u helpen?

• Doneer één volledig levensportret en geef een volgende persoon de kans om een levensportret te laten maken.

• Wij begrijpen dat €650 een groot bedrag is, maar u kunt uiteraard ook een kleiner bedrag doneren. Elke bijdrage helpt ons bij het realiseren van onze missie.

Wilt u ook uw omgeving op de hoogte stellen van onze stichting en het hen zo gemakkelijk mogelijk maken om ons te ondersteunen? Maak dan uw persoonlijke collectebus aan via: Start een collectebus en deel deze in uw eigen netwerk via WhatsApp, Facebook, LinkedIn of middels een QR code.

Met uw steun zorgt u ervoor dat deze waardevolle herinneringen nooit verloren gaan.

We zijn u enorm dankbaar voor uw bijdrage aan onze missie.

Liefs,

Stichting Levensportret

Let op: Het gekozen bedrag wordt ieder jaar automatisch van je rekening afgeschreven. Let op: Het gekozen bedrag wordt iedere maand automatisch van je rekening afgeschreven.

Op onze dienstverlening zijn onze Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring van toepassing.

Je gaat in totaal € 0 afrekenen.

Je privacy is gewaarborgd. Lees meer