Stichting Levensportret

Word een essentiële schakel in onze betekenisvolle missie en help mee om de levensverhalen van alle ongeneeslijk zieken in Nederland vast te leggen in een professioneel videoportret.

100.000 mensen

Jaarlijks krijgen meer dan 100.000 mensen in Nederland het hartverscheurende nieuws dat ze ongeneeslijk ziek zijn. Stichting Levensportret biedt hen de kans om hun levensverhaal en levenslessen vast te leggen in een professioneel videoportret.

Compleet kosteloos

Iedereen verdient het om herinnerd te worden. Daarom bieden wij onze levensportretten compleet kosteloos aan. Zo kan iedereen zijn of haar verhaal vastleggen, en een blijvende herinnering creëren voor degenen die achterblijven.

Uw steun is nodig

Sinds onze oprichting op 1 maart 2023 hebben we al meer dan 320 levensportretten kunnen opnemen. We zijn er trots op dat we nog nooit 'nee' hebben hoeven verkopen. De vraag naar onze diensten groeit echter snel, en we verwachten in 2024 minstens 600 gezinnen te helpen. Om dit mogelijk te maken, hebben we dringend uw steun nodig.

Hoe kunt u helpen?

• Word vaste donateur, al vanaf een klein bedrag per maand maakt u het verschil.
  • Doe een eenmalige bijdrage om te helpen een portret te bekostigen.

Met uw steun zorgt u ervoor dat deze waardevolle herinneringen nooit verloren gaan.

We zijn u enorm dankbaar voor uw bijdrage aan onze missie.

Liefs,

Stichting Levensportret

Let op: Het gekozen bedrag wordt ieder jaar automatisch van je rekening afgeschreven. Let op: Het gekozen bedrag wordt iedere maand automatisch van je rekening afgeschreven.

Op onze dienstverlening zijn onze Algemene Voorwaarden & Privacyverklaring van toepassing.

Je gaat in totaal € 0 afrekenen.

Je privacy is gewaarborgd. Lees meer